15 Temmuz 2013 Pazartesi

Battlefield 4 İnceleme !

    Merhaba arkadaşlar bugün oyun merkezinde ele alıcağımız konu battlefield 4 olucak. Battlefield Serisi geçmişten günümüze dek FPS ağırlıklı oyunlar olmuştur. Bu FPS ağırlıklı seri Battlefield 1942 den başlayıp şimdi en son serisi 3 le devam etmiştir ve bunlara bir yenisinin eklenmesine çok az kalmıştır.





   Geçtiğimiz aylarda 17 dakikalık gameplay videosuna bakılırsa battlefield 4 ' ün battlefield 3 ' ten pek bir farkı yoktur. Grafikleri ve oynanışı battlefield 3 gibi muhteşemdir. Battlefield 4 ' ün üreticileri yeni bir oyun motoru kullandıklarını söylemektedirler bunu da hepimiz tahmin etmekteyizdir sanırım . Bu oyun motorunun FrostBite 3 olacağı sanılıyor. Bu yeni motorun çok yeni ve güzel özellikleri de var . Örneğin yıkılma. Bu oyun motoru sayesinde her bina yıkılabilecek böylece binalara saklanma devride ortadan kalkmış olacak.







     Diğer bir tartışılacak konu ise "Single Player" bölümüdür. Bu bölümün insanı gerçekten ektilemesi ve sürüklemesi çok büyük önem taşır. Trailer videosunda yayınlanan görüntülere bakılırsa gerçekten de güzel bir single player bölümü olduğu anlaşılıyor. Single Player modu gerçekten böyle savaş oyunlarında çok önemlidir. Çünkü insanı sürüklemesi için bir hikayeye ihtiyaç vardır ve o hikaye çok iyi yazılmışsa oyuncu asla sıkılmaz hep merak ede ede oynar ve bittiğinde sanki hikayesi çok güzel olan bir film izlemiş gibi olur ve o oynanan oyunlar kolay kolay unutulmaz . Şahsen ben battlefield 3 ün hikayesini pek beğenmedim . Tamam oynanış , grafik ve seslendirmeler çok güzel ama hikaye biraz basit kalmıştı battlefield 3 te bana göre. 

     Hikayesi iyi olacak bir oyuna örnek verirsek sanırım bu call of duty modern warfare serisi olacaktır. Ama Battlefield 4 ' ün hikayesinin iyi olmasını bekliyorum çünkü trailer videosundan yola çıkınca güzel bir hikayeye benziyor.







Oyunun başka bir önemli bölümü olan "Multiplayer" bölümüne geldik . Birçok kişi bu oyunları multiplayer oynamak için alıyor. Şimdi kendim şöyle bir genelleme yaptım. SinglePlayer bölümünde oynarken oyuncuyu asıl etkileyecek şey hikayedir. Multiplayer ' da ise oyunun Grafik yapısı , Oynanışı ve Efektleri oyuncuyu etkiler diyorum . Umarım beğenmişsinizdir. Hepinize okuduğunuz için teşekkürlerimi sunuyorum.






Oyunun Sistem Gereksinimleri



Minimum


İşletim Sistemi : Windows 7
CPU : İntel Core 2 Quad 2.4 GHz veya AMD Athlon II X4 2.8 GHz
Bellek : 3GB
Grafik Kartı : Nvidia GeForce GT520 veya ATi Radeon 6450



Önerilen 


İşletim Sistemi : Windows 8
CPU : 4 Çekirdekli İntel veya AMD
Bellek : 4GB
Grafik Kartı : Nvidia GeForce GTX 660 Ti veya AMD Radeon HD 7950











0 yorum:

Yorum Gönder